Hangisi daha güzel?
Frnrhf ikiside hoş valla canım
Frnrhf oğlum olursa ismini RÜZGAR koyucam.
azime_aksu bende ruzgar koycam aslında da esim de doruk olsun diyo kararsiz kaldik😄
Selam