minik18 oluyor canm oyle kaşıntın ve aşırı bir koku yoksa sıkıntı yoktur insallah benmde var afedersiniz hafif sümüksü gibi seffaf doktora sordum bi sorun olmas olur o son zamana kdr dedi
Ve gebelik kontrolüm vardi 2 gun once saglik ocaginda ordada kan idrar tahlili yapılmıştı ve temiz çıktı çok şükür 😊 ama aklinda bulunsun pamuklu ic çamaşırı giy mutlaka ve ön arka temizliğine daha çok önem göster doktorum oyle demişti temizligine dikkt etmessen akıntı olur bazen cogalabilir demişti