Merhaba anneler . 37+1 haftalık gebeyim . Bugüne kadar herşey normaldi doktorumla normal doğum konuştuk hep . Ama bugün çatı muayenesi yaptığında parmağını zor soktu kadın içeri canım çok yandı. Girişte çatın çok dar canın acıdığı için bidaha sen izin vermiyorsun daha ileri gitmeme dedi. Böyle normal yapamayız dedi. Sezeryan dedi. Çatısı dar olup normal doğuran var mı ? Çatımın dar olduğunu ben hep tahmin ediyordum zaten . Çünkü Her ilişki başında ilk girerken de canım acıyordu . 2 parmak girdiğinde de acıdı tabi normal olarak . Neyse ameliyattnda korkuyorum fakat çatım çok dar olduğu için bebeğiminde doğum esnasında zarar görmesinden çok korkuyorum