Reko serklaj hiç kurduğun gibi korkulacak bişey değil. Bana genel anestezi altında yapıldı. O zamanlar ekstra stres yapmıştım. Hem serklaji hem narkozu düşünmeden bir anım geçmiyordu. Herşey toplam bir saat sürer dediler öyle de oldu. Odadan çıkıp odaya geri gelmem 1saat 5dk sürdü. Aynı gün taburcu oldum. İlk bir saat ağrım oldu sonra ilaç veriliyor zaten hafifledi. az bı ağrı (normalde agrisa umursamazsin ama bu dönemde en ufak birseyi bile taktiğim için yazdım) da bir haftaya kalmıyor bile. Üç gün hafif bir kanama o kadar. Sonra ara ara ağrılar oluyor çoğu önemsiz, bazıları önemli. Dr a bilgisini verin hep
Yaşadığımız korku stresin tedavisi yok rahat olmak lazım aslında. İçimizdeki korku sağlıkla kucagimiza alınca geçecek sanırım. Hakkımızda hayırlısı