Serklajlı bi şekilde 38. Haftada Allahın izniyle 2 kayıptan sonra 3. Çocuğuna kavuşan bir anne olarak size tavsiyem öncelikle size güven veren bir doktor imkanınız varsa tabi ve önce rabbime sonra doktorunuza güvenip söylediklerini bire bir yapmanız bende 13. Haftada serklaj oldum önlem amaçlı olmuştu 28 haftadan sonra rahim ağzında kısalma başladı ve lavabo harici hiç kalklmadım yemeğimi bile yatarak yedim sabrın sonu selamet oldu yavrumuzu 38 haftada kucağımıza aldık inşallah hepiniz sağlıkla kavuşursunuz sorunsuz sıkıntısız🤲🏻