basak3321 Merhaba arkadaşlar Mersin Şehir hastanesinde doğum yapan var mı acaba tecrübeleriniz nedir ve doktorunuz kimdi?
-Arya- basak3321 Ben değil ama tanıdığım yaptı, normal doğuma baya zorluyorlar. Bir de 2 gece kalıyor hastanede diye biliyorum. Doktoru da ilknur hanımdı sanırım
MerveeD basak3321 komsum orda dogum yapmıs tavsiye ediyorum fılan dedı ama ben forum yasamda dogum yapacagım kısmet olursa
dml33 basak3321 konsum yapmıştı murat sagune gitmişti oda sezeryandi zaten belden uyusturamamislar genele donms falan orası skintili oldu demisti
basak3321 Selindrellaa kesinlikle çevremdekilerin Şehir Hastanesi’nde tavsiye edilen doktor Murat Sagün ben de dün gittim zar zor sıra alabildim gerçekten çok iyi bir doktormuş. Fakat çok zor randevu ve sıra almak.