dilara_cinar99 aynı gündeyiz 🧿 benimde akşam bel ağrısı çok oluyor ama en sıkıntı son 3-4 gündür tüm gün sancım var. Adet sancısı gibi, devamlı bıçak saplanıyor sanki ama göbeğimin alt kısmında. Biraz oturup ayağa kalkınca fena oluyor, yere yıkılıcam sanki. Doktor normal dedi 😢 Nasıl geçecek sonraki haftalar kara kara düşünüyorum 🤔