sevilayumitozdemir Hayırlı olsun 😊 sağlıkla kucağına almakta nasip olur inşallah 😊 hamilelik çok güzel bol bol tadımı çıkartt 😄😄
Ebi Esra3809 çok sevindim hayırlı olsun inşallah canım 😊 Bulantılarının başlamadığı süreçtesin tadını çıkar Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
Tugceus Bende 4.3 ün ama yükselir ben beta yı 2. Hafta da yaptırdım 🤦🏻♀️ 6.5 el yakaladım 4 gün sonra tekrar yaptırdım 70 oldu yükseliyomyani içini ferah tut