Ceyda1- canım şimdiden her çeşit alma philips yada oioi yada weebaby birinden birini seç, 2 tane yeterli çünkü her halükarda ya hiç sevmeyecek ya verdiğini tutacak doğduktan sonra çeşit çeşit dene doğmadan önce 1 tane alman iyi olur ben oioi aldım 2li başkada almadım şimdilik tutarsa oioiden devam ederim, yenidoğanlarda emme gücü çok kuvvetli olduğu için bibs istemedim çünkü çok şişiyor sürekli değişimde maddi yönden sağlıklı değil😇