Busrabusra33 Kizlar forum yasamda hangi doktora gidiyosunuz sezeryan olacaksanız doktorunuz eşinizin ameliyathaneye girmesine izin veriyor mu
dml33 Busrabusra33 gitmedim hıc üstte kalsn cnm ama genelde sezeryana eş almiolar bn duymadm hıc mersinde
Civcivim_34 Busrabusra33 ben de orda Ahmet beye gidiyorum ama hiç sormak aklıma gelmedi ilk doğum da giresundaydım orda o kadar ısrar ettim almadılar alan hastaneler nasıl alıyor onu anlamıyorum ne olucak sanki
Busrabusra33 dml33 Aliyolar aslında görüyorum ama benim doktorum himmet almamam dedi çok üzüldüm aslında aliyodu
dml33 Busrabusra33 ilk dogumumdaki doktor normal alıodu sezeryan almiodu bu doktora sormadm ama almiyo galiba hıc gormedm instagraminda falan
Busrabusra33 Civcivim_34 bende anlamiyorm çoğu özelde alıyorlar aslında benim doktorum da aliyo diye biliyorum ama bana pandemi var olmaz dedi millet pandemiyi takmiyo artık heryer kalabalik