Arkadaşlar normal adet zamanı ile bu işin bir ilgisi var mı? Başından beri lekelenmeli gebelik geçiriyorum zaten. Doktor da açıklama getiremiyor zaten bu duruma, kanama alanım yoktu 10 gün önce de. Bu defa son olana gmre bir tık fazla ama leke şeklinde. Kan olarak gelen bir şey yok çok şükür.