Handemurat10090 Şuan hastanedeyim bebeğim yanımda o kadar güzel bir duygu ki anlatamam doğum hikayemi de yazıcam eve gider gitmez
Mucizesinibekleyenacemianne Handemurat10090 suni aldınız mı cok merak ettim 🙈 41+5 im. ne acilma var ne yumusama ne de bebek kanalda.. doktor yarin gel suniyle baslatalim diyo. ama hic belirti yokken suninin sezaryene donmesinden korkuyorum. öngörebilsem suniyle açılmıcanı bilsem direk sezaryen isticem
Handemurat10090 Ela532 sağol canım çok teşekkür ederim şuan çok iyiyim sadece dikişlerim biraz sızlıyor oda çok fazla can yakmıyor bebek doğunca herşey unutuluyor o sancılardan sonra bunlar çok hafif kalıyor
Ela532 Handemurat10090 inşallah bende biran önce sağlıcakla kavuşuruz canım. Nasıldı doğumun çok fazla ağrılar yaşadın mı