Nfldndo Ben bu ay aşı oldum bugün aşılamamın 11 günü adettimde 2 gün geçikme olmuş test yapmadım doktorum 15 gün kandan bak demişti.Ya yine olmasa diye endişeden geceleri uyuyamıyorum bile bu stres insanı baya yıpratıyor😟Aşılama adet geçikmesi yapar mı
Busra3501 Merhaba canım bende senin gibiyim 6 aralık çatlatma iğnesi 8 aralıkta aşılama yapıldı bugün 11. Gün heyecanla bekliyorum
Busra3501 Nfldndo henüz olmadı reglime 2 gün var pazartesi test günüm kan versem mi diye düşünüyorum Negatif görmekten de çekiniyorum 7. Gününde ilacı etkisinin geçip geçmediğini kontrol etmek için kaç vermiştim 2.47 çıkmıştı şimde de kan versem çıkar mı bilmiyorum biraz sabırsızım
Nfldndo Busra3501 benım 2 günüm geçti adetten ama bende işte korkıyorum kan vermeye işte adet olmasam salı sabahı verecem kan
Esen_ Ben klomen kullandım 29 kasımdada aşılama yaptım adet tarihim 13 aralıktı adet olmayınca evde idrar testi yaptım çift çizgi gördüm silikti çizgi hastanede kan testi verdim beta hcg değerim 52 çıktı inşAllah sizde hamile kalırsınız
Nfldndo Esen_ ben 10 gün letu kullandım aşılamadan sonra progestan fitil ile vitamin ilaçlarini kullanıyorum 2 gün adetimin üstümden geçmiş ama sanki aylardır geçmiş inşaAllah tutmuştur🤲
Esen_ Nfldndo erken canım ben 15 ci gün yaptığım halde çok silikti kafandan at başka şeylerle meşgul ol rabbim inşAllah tez zamanda verir
Nfldndo Esen_ amin inş canım Allah razı olsun Rabbim olmayan herkese nasip etsin kimseyi evladıyla imtihan eylemesın selmatele sende kucağına alırsın inşaAllah
Esen_ Nfldndo inşAllah amin canım benimde göğüslerim çok şişti ve ağrılıydı baya dolgundu üstüne pek yatamıyordum ama adet dönemimdede hep aynısı olurdu adet olcağımı sanıyordum olmadım
Nfldndo Birde hangi belirtiler vardı sende benim kaç gündür belim benden düşecek gibi o derece ağrıyor yanıyor öyle