Seydanuurr4 Aynen benimde öyle hatta miktarı da fazlaydı sanki regl döneminin son günleri gibiydi. Misal 5 gün süren regl döneminde 4,5. Gün gibiydi. Normal demem doğru olmaz yaşadığıma dayaarak yorum yapıyorum beNim doktorum bir sıkıntı yok tutunma kanamasidir kese de bebek de gayet normal haftana göre dedi. Progestan yazdı normalde 2 kere kullanılmalı ama sende birşey yok korkunu azaltmak icin akşam yemekten sonra 1 kere kullan olur mu dedi . Dün kullandım akşam bu sabah şükür birseyim yok 🤲🏼 belki sizinki de öyledir bebislerimiz tutundigi için oluyor olabilir. 🌸