Kızlar 2 gebeliğim yaşım 35 ilk çocuğum da özel bir çocuk bundan sonra çocuk düşünmüyorum…sezeryan olucam ama epirudural olacaktım aynı zaman da bağlatma işi de yapılır mı yoksa genel anestezi mi olmam gerekiyor bağlatma işlemi için bilgisi olan varmı Acaba…