Busra2013 Kizlar kac haftadan sonra kontrol günleri azaliyor ben suan 28+4 haftadsyim pazartesi kontrol gunum bundan sonra hala 4 haftami olur yoksa biraz indirirmi
DiSaMeKa_2018 Busra2013 canım ben Pazartesi 39 hafta oluyorum 36 haftalık olduğumdan beri haftada 1 çağırıyor
Fulyaaa1 Busra2013 bende en son 25 de gitmiştim. 30 gitmeyi düşünüyorum şuan 27 yim. Ne zman sıklaşıyor bende merak ediyorum bide nst ne zman başlıyor
hunilimom Busra2013 ben hep 3 haftada gittim 35 den sonra 2 hafta 38 den sonra haftada bir 😂 40 da sonra gün aşırı sadece nst icin gittim
Deletedmom623737 Busra2013 doktordan doktora degişiyo özele gidiyorum 30 haftalığım 4 haftada bir giderdm son gitmemde 3 haftada bir gel dedi
Busra2013 hunilimom ben bide yurt disindsyim doktorun kendi yerine gidiom kucuk ozel bi yer 30 haftadsn sonra buyuk hastaneye gonderiolar bakslim nolck
hunilimom Busra2013 orda sistem daha farklı tabi ben şey duydum mesela ilk hamileligim de yurt dışında öyle bizim gibi sürekli çağırmıyorlarmis ilk bebeği öğrendiğim de 9 ay boyunca 4-5 defa acil bisey olmadan bakılmıyormuş hep merak etmisimdir 😂
Busra2013 hunilimom doktorum oyle dedı ben ıstemedım aydan aya gelmek ıstedıgımı soyledım oda tamam dedı yanı ıstege baglı ben 4 haftads bır gıdıyorumbakalım bundan sonra ne zaman yuksek hastaneye gecıcem kac haftads bır kontrol olck
Havva-42 Busra2013 ben virüsten çok korktgm için 25 haftalığa kadar her ay gittim ama ayın 30 una randevu aldm 7 hafta olucak canım ayda 1 gidiyorsun isteğine göre kısaltıp uzatabilirsin zaten doktor söylyor bir sorun var ya da yok diye bi sorun olmazsa 1 ay sonra gel diyor
Busra2013 Havva-42 benımkıde normalde 4 hafta bu seferkını 5 hafta yaprı seker yukleme twstı ıcın ben azalmasını beklerken o uzatıo😂😂
beyah Busra2013 Canım 35den sonra hep her hafta gittim ben diğer zamanlar hep aylık gittim yani doktor öyle çağırdı
Busra2013 beyah hm ben cok uzun buluom ya 1 ay mesela 3 hafta duruom son haftads illaki bi pürüz cikio ya hareket etmio ys bi yerim sgrio yani her kontrolun son haftalsri acile ugruom
Havva-42 Busra2013 yaa ben her ay hastneye giden biriydim işte doktor bana bebeğin beyninde sıvı var perinatolji ye git filan dedi o hafta baya yıprandık çok şükür bebeğim gayet sağlıklı bidaha hastNeye gitmycm doğumda gidecem dedm ama dayanamadım aldım randevu