Merhabalae 35+5 deyim , dün sancim oldu ve az kanamam oldu.doktora gittim. 1 cm acilma ve ntsde 1 sanci cikti. Her ihtimale karsi 38.haftaya kadar dursun diye igne vurulcam.alttan muyaeneden sonra lekelenmeler oldu ama cok az. Bugunde ara ara oluyor. Normalmidir ?