Burcumm Merhaba son adet tarihi 1 Kasım olanlar bebeğinizi gördünüzmu nezaman gördünüz acaba bide benim çok zor geciyo bulnatidan sizin nasil
Kele-bekler1 Hayırlı olsun canım benimde son adet tarihim 6 kasım 22 si doktor randevumuz var ilk defa gidicez bakalım suanda 6 haftalık hamile gözüküyorum inşallah hersey yolundadır henüz bulantım hiç olmadı 🤲🏻🥰Burcumm
gozgozanne Burcumm benim de bulantım oluyor canım özellikle de 3 4 gündür ve gerçekten bulantı insanı çok kötü yapıyor
SekerDehasi Burcumm Görmedim canim . Nasipse cumartesi gidicez o zaman Allahimin izniyle inşallah güzel habeleri alicaz . Sadece uyku hali ve yorgunluk tek belirtilerim benimde .
Burcumm Kele-bekler1 hayırlısı olsun insallah canım Rabbım sagliklica kucağımıza almayı nasip etsin herkesin hamileliği bir olmuyo ilk gebeligimde de ayniydim keşke benimde bulantim olmasa çok kotuyun
Burcumm gozgozanne bulanti çok garip bisey canım ya hicbisey yiyemiyorum herseyden tiksindim iyici senin bebis nekadarljk gordunmu
Kele-bekler1 İnşallah biran önce geçer seninkide canım benim rabbim sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🧿Burcumm
gozgozanne Burcumm yok canım 5 haftalıkken kese gördük normalde pazartesi gideceğim ama tam 7+0 olcak bir de duyulmazsa diye daha mi geç gitsem acaba diyorum
Burcumm Ozlemyeni bende 6+3te gittim kese vardı ama bebisi göremedik çarşamba bida gidicem inşallah kısmetse ogun görürüm sende görürsün inşallah canım
Burcumm Kele-bekler1 Amin canım benim inşallah hayırlısıyla bebisi bi görebilseydim bulanti falan bukadar dokunmazdi
Burcumm gozgozanne valla dayanabiliyosan geç git canim geç dollenme oluyo falan insan göremiyo uzuluyo