Yaren22 Kızlar 30 haftalık oldum ama daha hiç bir alışveriş yapmadım ilk bebeğim de bu haftasında herşeyi hazırdı kaç tane zıbın almalıyım sizce hiç hatırlamıyorum beynim sıfırlanmış gibi 0,3 aylık 3,6 aylık kaç tane olmalı
Ahmetinannesi25 Yaren22 benim de aynı durumda 24 haftalık hamileyim ama daha hiçbirşey almadım ama ilk bebeğimde çantayı bile hazırlamaya başlamıştım 🤭
papatya981 Yaren22 hemen büyüdükleri için ben 0 3 aylık 2 adet 1 3 aylık 6 adet ,3 6 aylikta 5 adet aldım çünkü bnm doğumum Nisan 1 gibi inşallah 3 ay sonra yaz olacağı için büyüdükçe yazlık alriim dedim ben hepsini alt üst takım aldım 8 tane de atlet aldım
Melistosum Yaren22 başlarsanız iyi olur çünkü aldıkça aaa buda eksik diyor insan alıyor benmki kış bebeği olacak inşallah bende 0 3 aylık 3 6 aylık aldım kaynanam el örmesi kazak yelek vs ordu çorap bez derken bissuru şeyi oldu çok şükür