Karanfilhamide Kızlar sat göre tam 4 haftalık gebeyim bugun doktora gittik beta hgc 800 küsür çıktı ama kese gözükmedi doktor haftaya gözukur dedi ama benim içime şüphe düstü ilk gebeligimde hemen gözükmüstü
Hkrcy Karanfilhamide keseyi 5.haftada karından ultrasonla görürsünüz, 6.hafta da bebeği görürsünüz Allah’ın izniyle 😊
iremss Karanfilhamide geç döllenme değilse 5 haftada karın ultrasonu ile görünür geç döllenme ise 5 haftada vajinal ultrasonla veya 6. 7. Haftada karın ultrasonu ile görünür
NazliCK Karanfilhamide Merhaba ben 5+0 da kontrole gittim beta 1363 cikti kese görünmedi dr. Normal daha gozukmemesi haftaya gel dedi. İlk gebeligim bos gebelikti benimde aynı sekilde korkularım var. Allah korkularimizi yasatmasın
Busraferdi7 4+6 da karından ultrasonla kesem gözüktü bir daha ki kontrolde 6+1 de bebeği gördük kalp atışlarını duyduk ☺️
Karanfilhamide NazliCK insallah canim benide haftaya cagirdi ama gitmicem buyuk ihtimal 6 haftayı doldurmayı beklicem en azından bebegide gorurum
Yesim Karanfilhamide bende 5.haftadayım doktorum da aynı seyi bana da dedi 1 hafta 5 gün sonra anca kese görünür ve kalp atışlarını duyarız dedi. Benimde 2.hamileliğim ama rahatım biraz 😂
Karanfilhamide Yesim acaba beta hcg degerin kac cıktı ilk oglumda 4 haftalikken kese besinci haftada bebek gözükmüstü bunda boyle olunca icime süphe düstü bide kasıklarda hafif agri var oglumda boyle hir sey yoktu
Smv Karanfilhamide doktoralar hafta hesaplamasındeğil beta hesaplaması yapıyo beta hcg 3000-3500 civarlarına geldiğinde karından ultrasonla görünür
Karanfilhamide Smv bugun degerim 811 cikti 2 hafta sonra gitmeyi dusunuyorum insallah o zamana kesede bebekge gozukur hayırlısıyla
mercimegin_annesiii Karanfilhamide bana doktorum 2500 veya 3000 lerde kese görünür dedi o zamanlar gittim görünmüştü hcg ile alakalı olabilir belki oralara daha değerlerin ulaşmamıştır
Karanfilhamide mercimegin_annesiii beta hcg degerim 811 cikti bugun haftaya gel ozaman gozukur demisti