elifferolakyuz_ iki doğum şeklini de yaptım ilk doğum 10 saat süren kendi sancım ile doğum oldu ikinci kaka yapması sonucu belden uyusturup sezeryan ama normal doğum Allah’ım ne güzel şeymiş ya o kadar sancı ceksemde doğum olduğu gibi ayaktaydim bebeğimi emzirdim yemek yedim sütüm hemen geldi sezeryan da doğumdan 1 saat sonra bir kişi bebeği bir kişi mememi tutup emzirebildim üstüne açım 6 saat sonunda 4 bisküvi meyvesuyu yiyebildim 2 gün boyunca yediğim tek yemek buydu süt ne kadar gelirse sonunda bebek sarılık oldu 1 hafta sonra kalkıp bebeğimi kendim beşikten alıp emzirebildim ondan önce ben kalkıp zor oturuyorum zaten biri bebeği alıp kucağıma verdi hep ( bunlar benim yaşadığım şeyler boşuna linclemeyin)