Nezihe08 emzirebilirsin ama önce doktoruna sorman gerekli düşük riskin yoksa sorun yok benim doktorum emzir zaten 3-4 aya kalmaz tadı değişicek ve kendiliğinden bırakacak demişti ve oğlum 6 aylıkken hamile kaldım 10.ayına kadar emdi bir gün birden bıraktı memeyi tadını beğenmiyordu şimdi kızım 9 aylık ve tekrar hamile olduğumu öğrendim daha doktora gidemedim bu gebeliğim riskli gibi gözüküyor son doğumumda sıkıntılar yaşamıştım bakalım ne diyecek şuanlık emiyor ama hayla kızım