Dilaraa1 Kızlar 26. Haftadayım yemeklerde ve sonra midemin olduğu yer cok aciyo ara ara agriyor bu normal mi ? Tedirgin oldum sormak istedim
papatya-123 Dilaraa1 Benim ikinci trimesterda kaburga altlarımda ağrılar oluyordu. Normaldir hamilelikte çeşitli yerlerimiz ağrıyor acıyor. Rahim büyüdükçe sıkıştırıyor
MerveNur- Dilaraa1 normal ben de bi aydır falan çekiyorum 34 haftalığım. Doktorum şurup yazdı rennie onu kullanıyorum iyi geliyor yemekleri de yavaş yavaş yemeye çalış sana ağır gelen şeylere dikkat et onları yeme doktoruna mutlaka söyle ilaç yazar iyi gelir