Slakiprtci canım 37 gündür bende olamıyorum hep negatif kan da da birsey yok kadın dogum kontrole gittim bir sıkıntın yok dedi eylül de düşük yaptım düştükten sonra iki kere adet oldum daha da olmadım bende senin gibi çok istiyorum dua edelim birbirimize Rabbim nasip etsin