İlk doğumun sezaryandı doktor bugün(32+2) belirlediğin bir gün varsa takvime yazalım dedi 02.02.22 istiyorum dedim baktı 38+6 oluyor aksi bir durum olmadıkça olabilir deyip günümüzü verdi. Bu zamana kadar hiç heyecan yoktu ama şimdi çok heyecanlıyım 🥰💛 Herkes bebeğine sağlıkla kavuşsun inşallah 🙏