Melikehatice ben yaptırdım hamilelik şekeri bebek için tehlikeli olabiliyor çünkü. Onu şeker yüklemesi olarak değilde testi gibi düşün biraz rahatlar için 🙂 Zaten içirdikleri şey gazoz gibi inan sabah kahvaltısından akşam yatana kadar yediklerinden içtiklerinden çpk daha fazla şeker yüklüyorsun zaten vücuduna😉 Hergün meyve yiyoruz sonuçta yediğimiz meyvelerde daha fazla şeker var😉