Dilaraaapancar 6 haftalık anneler ultrasonda Bebeginizi gördünüzmü ben bugun 6 haftaya girdim doktorum görmedi vajinal yolada baktık sadece beslenme kesesini gördük siz görebildinizmi acba
berrayusuf Dilaraaapancar gec dollenme olabilir biraz sabredin insallah haftaya bebeginizi gorursunuz. beklemek cok zor 😊
Burcumm Canım 6 +3 te sadece kese göründü alttan baktırmak istemedim çarşamba gününü bekliyorum 7+2 oluyo inşallah kısmetse öğün gidicem inşallah görürüm seninde erken endişe etme ben ilk kızımda 6+6 da gormustum