B_U_S_R_A Hanımlar 35+5 haftalığım. Sağ boşluğunda bıçak batması gibi bi sızı mı desem ağrımı desem anlayamadığım birşey var. Sizde olmuşmuydu hiç. Doktoruma söylemem gerekir mi 🌸
Pinaruyumaz Bobrek agrisi olabilir canım. Bende o şekilde bir ağrı ile gitmiştim bobrek genişlemesi varmış doktoruna söylemende fayda var bence