Kızlar adete 5 gün var dün akşam normal test yaptım öğrendim hamile olduğumu. Bu uygulamaya göre 3+4 deyim. Ama 1 haftadır sarı renk akıntım var herhangi bir koku veya kaşıntı yok sadece sarı akıntı. Ara sıra beyaz da oluyor. Sarı akıntı enfeksiyon diyorlar.. ama ben adet günüm gelmeden doktora görünmek istemiyordum acaba risk varmıdır yine de görünsem mi