merhaba hanımlar ablam 4.5 gün önce halsizdi bacak ağrısı ve bas ağrısı vardı sadece bende hamileyim onınla yan yana durdum çocuklarımfa durdu ama ayaktaydı baya iyiydi o gün bugun dir sadece dün çocuğunu bana bıaktı yine iyiydi bugun arafı hastaneyw gitmiş test yaptırmaya daha kötü oldum aniden dedi inşallah korona değildir de ben de 10 haftalık gebeyim allah göstermesin korona olsam ilaç kullanabikşt miyim bide kolay atlatırmıyım acaba sadece 1. doz var bende okdr 2.dozu vurmaya 2 haftam var inşallah biley çıkmaz da bilgisi olan varmı acaba