Hamılelık basından berı tıroıd ılacları kullanıyorum duzenlı olarak 3.5 aya kadar normal geldık ve bırden yukselmeye basladı dozu yukselttık yıne dusmuyor ne yapacagım boyle basına gelen var mı sabah kan verdım sımdı cıkmıs 6 olarak gorunuyor butun moralım bozuldu 22 haftalıgım