iremss Fetal dna testi yaptıran var mı, nasıl oluyor, sonuç hakkında nasıl bilgilendiriliyosunuz, cinsiyet hkkında da bilgi veriyo mu
mserif iremss 35 yaşında olduğum İçin ikili tarama testinin riskli çıkacağını söyledi doktorum ve fetal DNA testi yaptırdım. 10 gün sonra sonuç çıktı. Testi yapan merkez cinsiyeti bana değil doktoruma bildirdi, doktorum da bana. Yani 11. Haftada cinsiyet öğrenmiş olduk. Merkezin bana bildirmemesinin sebebi ise istenmeyen bir cinsiyet olması durumunda bazıları düşük yapmak İçin ilaç içiyormuş. Onun dışında 7 adet gen hastalığına bakılıyor sonuçlar oranla değil de direk negatif veya pozitif şeklinde görünüyor
HollyMolly Sanırım bazı devlet hastaneleri de yapıyor. Bir de özel şirketler var. Ben ikili üçlü testle uğraşmak istemediğim için fetal DNA diğer adıyla nifty test yaptırdım. Doktorumun önerdiği şirketleri bir de kendi araştırıp bulduğum şirketleri aradık fiyat ve bilgi aldık. Haziran sonu gibi invitae şirketi içimize sindi 2900 TL ye yaptırdık testimizi. Eve erkek hemşire geldi iki tüp kan aldı belgeleri imzaladım. Ve kan yurtdışına gitti. Bir hafta 10 gün sonra Allah’a şükür sonuçlar temiz geldi. Cinsiyeti de kesin olarak öğrenmiş olduk. İki perinotologa gittim detaylı icin ikisi de invitae şirketinin çok iyi olduğunu söyledi. Ama tabi simdi dolar yüzünden fiyatlar artmıştır diye düşünüyorum
iremss HollyMolly ya bende 2li 3lü test ile uğraşmak istemediğim için acaba yaptırsam mı dedm o yüzden bilgi istemiştim çoook teşekkür ediyorum ❤️❤️
HollyMolly iremss sonuçta ikili üclü teste göre daha kesin sonuç veriyor. tabi ne gelirse Allah’tan. Hepimizin çocuğu sağlıkla gelsin inşallah. Adileeselvi kaçıncı haftaya kadar oluyor bilmiyorum ama 11. Haftadan itibaren yapıyordu benim anlaştığım şirket. Bebeğin DNA’sının annenin kanına karışması gerekiyor.
Adileeselvi HollyMolly Cok teşekkür ederim benim de ikili tarama sonucum düşük risk ama biraz değerim yüksek çıkınca hemen perinatoloğa yönlendirdi de oda bir problem görmedim dedi amniyosentez yaptırmak istemedim bu testi önerdi ama onda fiyat biraz pahalı açıkçası sormak istedim bı 🙂