Merhaba kızlar. Evimiz biraz soğuk oluyor, sadece klima kullanabiliyoruz. Malum o da havayı kurutuyor sürekli açık bırakmak istemiyorum geceleri. Bebeğin yatağını biraz sıcak tutmak için neler önerirsiniz? Elektrikli battaniye baktım ama elektromanyetik radyasyon yayıyormuş uzun vadede sağlıklı değil. Başka neler yapılabilir? Teşekkürler 🌺