Meltemmanga17 Doğumuma son 93 gün kaldı fakat bebeğim hala cinsiyetini net göstermiyor 15. Haftada kız denildi 🥰 bebek kıyfeti için uygun fiyatlı site instgram sayfası önerileri olan varmı ?
evlatkokusu0806 Meltemmanga17 bende mart annesiyim 87 gün kaldı inşallah Ama nasıl göstermedi İyi bir doktora gittin mi özele
Zeytin20 Meltemmanga17 97 gün kaldı bizimde. 12 haftada öğrendim cinsiyeti. Sizin çok zaman olmuş detaylıya girmediniz mi? Başka doktorlara gidin hiç mi görmemiş doktor anlamadım. Doğuma ne kaldı ki 😳
Nurr122 Meltemmanga17 benimde doğuma 93 gün kaldı ikinci kızımı bekliyorum genel olarak LCw e bebekden alıyorum canım
funnymummy Meltemmanga17 ay maşallah doğuma az kalmış cinsiyeti göstermemekte ne kadar inat etmiş minik 😅
Esrasena Benimde 90 gün kaldı.12. haftada erkek dendi ve doğru çıktı 😊 ben instagrmdan eser bebe tasarıma yaptırdım,bugun gelıcek inşallah isimli setimiz 🤗Kapıda ödemesi var bu arada
Oznurkk Meltemmanga17 ben indirimleri takip edip Hepsiburadadan aldım birkaç kez e bebek mağazasından geldi. Mağazaya göre çok çok uygun fiyatlara aldım. İnstagramı asla tavsiye etmem boşuna ağrımayan başınızı ağrıtmayın. Para gönderiyorsun ortada ürün yok ya da ürün var ama 5 kuruş etmez şeyler. Hepsiburada ve Trendyol indirimlerini takip edebilirsin 🥰 Benim de 77 gün kaldı inşallah 😍