Melisssaaa Kızlar doğum yapalı 2ay 6 gün oluyor 3 günce akıntım başladı ilk gün hafif pembemsi kahverengi gibiydi 2gündür de baya sarı akıntı şeklinde devam ediyor bir bilgisi olan var mı daha önce yaşayıp doktoruna danışan? Enfeksiyon vs olabilir mi?