tosbikveannesii Happy-family kuzum ben sordum bugün yannda başka bı asistan vardı epidural yok diyo sezeryanda var sadece diyo ama bence sanırım oda bilmiyo yani asistan 😁
Hilalbyz Bende sordum,hiçbir doktor bakmıyor özel hasta dediler,siz nasıl gidiyorsunuz lütfen bilgi verir misiniz
Mucizebeklerkennn Merhaba kızlar bende bu hastaneye gitmek istiyorum ama randevular dolu. Özellikle Murat beye gitmek istiyorum. Nasıl takipli hastası olabilirim ayrıca gebe değilim muayeneye gideceğim
tosbikveannesii Mucizebeklerkennn inanın bir bilgim yok ama yarın randevm var bı sorayım sizin için bide onun özel sekreterlik bölümü var hiç aradiniz mi orayi
_edaercin Ezginur35 (05456618391) canım bu asistanının numarası çiğdem hanım ondan bilgi ve randevu alabilirsin
_edaercin Ezginur35 Bakar diye biliyorum ayrıca kanser hastalarına ve kadın hastalıklarınada bakıyor zaten
tosbikveannesii Mucizebeklerkennn kuzum ben sordum gebe değilsin ama murat hoca aliyomus randevu nerde oturyosun bilmiyorum ama istersen ara özel sekreterlik yerinden randevu alabilirsin.
Happy-family tosbikveannesii Hadi ya inşallah yanlış biliyodur 🤷🏻♀️ sağol sordugun için . Kontrolün nasıl geçti
tosbikveannesii Mucizebeklerkennn +90 544 479 79 21 Mehmet murat seval. Canım bu hocanın numarası iş hatti yani istersen bı msj at yada ara. Hocam merabalar gebe değilim ama randevu verirmisniz felan dye sor bı istersen.
tosbikveannesii Happy-family geriden geliyor dedi niye böyle oldu dedi bir haftada sadece 100 gram almis suyumuza kalp.atisina baktı sonra haftaya randevu verdi bakalım moralim bozuldu biraz canım.s Evet inşallah yanlış biliyodur haftaya başkasına sorcam en son çare hocaya soracağım.
Happy-family tosbikveannesii moralini yüksek tut canım zaten doğumuna az kaldı çok bir sorun olacağını sanmıyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alacaksın bebisini 💕 modunu dusurme
pnrmrt dilaraulusoy memnun musunuz doktorunuzdan ben de ona gidiyordum tel ve msjlara cvp vermediği için bıraktım artık bana mı ilgisizldi bütün hastalarına mı merak ettim doğrusu
dilaraulusoy pnrmrt ben aşırı memnunum normalde geri döner ben bir şekilde ulaşıyorum kendisine sayesinde çocuk Sahibi oldum öyle diyeyim. Direk aramak gereken bir doktor çok yoğun yoksa ilgisiz kesınlıkle değil gebeliğim zor geçiyor ve her hafta çağırıyor beni ben çok korkuyorum diye. İlgisiz bi doktor olduğunu düşünmüyorum canım
pnrmrt dilaraulusoy bize karşı çok ilgisizdi ilk doğumumu kendisi yaptı çok bir ilgisini görmedik ama bilgisine tecrübesine dayanarak bırakmadık ama ikinci gebeliğimde sıkıntılınolan bir durumda ulaşmam güç oldu kendisine sekreteri aracılığıyla 2 günde anca dönüş yaptı yine acil birşey sormam gerekti ulaşamadım neyse dedim sonucum çıktı bir cevap bile yazmadı neredeyse 1 hafta oldu msj atalı. Mecburen değiştirdik. Tercih meselesi siz memnunsanız sıkıntı yok. İnşallah bi sıkıntı yaşamadan tamamlarsınız hamilelik sürecinizi