tosbikveannesii Bende ptesi gidicem bakalm 🥰
tosbikveannesii
Aslında murat hocaya düşünmüyorum doğum için gereksiz buluyorum aynı sancilari onda da cekicem sonuçta ,🤭 biraz sessiz bı hoca sordukca söylüyor ama ben seviyorum yinede 😂 doğumada iyi diyorlar bakalım özel oda tutarım zaten refakatçi ve eş de aliyolar. acile gittikçe dogumhaneyi de görüyorum sakin bı ortamı var Drlar cok ilgili. Şuan için memnunum bakalm. Sen murat hocaya mi yaptircaksin doğumu?