Geçen İnternette bir yazıya denk geldim. bir arkadaş yazmış ki gebelik elde edene kadar her ay belirti yaşadım. Gebe kalınca da hiç bir belirti yaşamadım demiş. İlk okuduğum da çok gülmüştüm kendisi de kendine gülmüş zaten 😄
Böyle olan arkadaşlarımız var mı aramızda merak ediyorum?