Gulsaharslan 15+1 günlük hamileyim yaptırdığım idrar testinde kan çıkmış doktorum bi üroliojiye görünmemi söyledi böyle bi durum yaşayan var mı ?
Gizem93 Gulsaharslan ben 2 ay once yasadim bana idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı dendi. Urolojidede bobregime bakildi bisey çıkmadı. Ama suan yine tekrarladı.
Alminalavin35 Kuzum ben değil ama yakın süre zarfında ablam yaşadı bu olayı doktor aynı şeyi söyledi çok korkmuştuk ama telaş yapma boşuna sebebi bebeğin artık büyüdüğü için Rahime baskı yaptığından dolayı oluyormuş ❤️
Gizem93 Alminalavin35 merhaba ablaniz kan testinde mi ogrendi yoksa idrarinda kan mi vardi. Renk olarak kirmizi miydi yani idrari. Bendede 2 ay once idrarim kirmiziydi enfeksiyon dendi urolojidede bisey çıkmadı ama yine aynı sorunu yaşiyorum 2 gundur. Ama enfeksiyona dair bi belirtimde yok kasinti yanma vs.