Rainbow0126 Ay çok ssçma olabilir dediğim şey ama uzanınca sürekli pıt pıt hissi var. 35. Haftadayım ve erken doğum riskim var. Bu his normal mi acaba?
Sakinem212 Rainbow0126 33 haftalığım bendede sık sık oluyor hıçkıyor bebiş 2 gebeliğim artık niye öyle böyle oluyor demiyorum .
2-prensesannesiii Rainbow0126 35.5im.bende kanala girmis şuan hareketleri hep aşağıda hissediyorum sanki çıktı çıkacak 😂
Kubraatess Rainbow0126 bendede oluyor pıt pıt pıt bazen karnımda hissediyorum bende tekme atıyor sanıyordum meğerse hıçkırıkmış 😊
Rainbow0126 Yesimmm12 ya ama çok net hissediyorum artık. Ve yukarıda değil aşağıda hissediyorum. Çok korkuttu beni dünden beri
Kelebekmadam 2-prensesannesiii Kanala girdiği nasıl anlaşılıyor benimde çok aşağıda hareketleri başı biraz aşağıda dedi doktorum korktum valla erken doğumdan 34+3 bizimde
Rainbow0126 Yesimmm12 ama hep sağlı sollu hissediyorum hareketleri. Sanki dönmemiş gibi. Pazartesi gideceğim doktora. Normalde bu hafta gitmeliydim gidemedim eşim grip olduğu için. Gitmediğime de felaket pişman oldum. 3 hafta daha dayansak harika olacak 🙏
Yesimmm12 Rainbow0126 zaten normal da 32. Haftada bebekler baş aşağıya döner ayakları heralde hissettiğin ama en iyisi doktorun bakmasi
2-prensesannesiii Kelebekmadam Ben bilmiyorum yani ben anlamadım doktor eliyle baktı dokundu kafası girmiş kanala dedi