Brailolu 24. haftaya gireceğiz, her şey yolunda, biraz vajinamda ağrı var, enfeksiyon desem akıntım kokulu renkli değil. doktora gidip gitmemekte terettütlüyüm. hafta sonuda geçmezse pazartesi doktora gideceğim. şimdi sirkeli su ile taharet alıyorum. hastaneleri anlamıyorum ya 4 haftadan 4 haftaya randevu mu verilir. ☹️ bu arada 3 kilo aldım, bebiş 21. haftada 390 gramdı şimdi ne alemde bilmiyorum canım 😊