Ebru4292 Kızlar hepinize merhaba 18 haftalık hamileyim konyada devlet hastanesinde önerebilirim ilgili dediğiniz kadın doğum doktoru varsa yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkr ederim ☺️
furkaninannesii Ebru4292 ben memnun kalmadım şehir hastanesinden biieyi sormadığımdA söylemiyorlar bebeğin kilpsunu boyunu sormasan ses yok iyi deyip geçiyor asistanına gittim
Ebru4292 Teşekkür ederm canım 🤩 şehir hastanesindeki doktorlar sanırım. Daha önce şehir hastanesinde feyza hanıma gittim ilgilenmedi içeriye 4 5 hasta birden alıyor . Bu doktorlarda mı öyle acaba bilgin var mı
CanselUrgnc Ebru4292 Yoo bunlar öyle değiller hatta bazen erkek asistanları bakıyor daha iyi bakiyolar hatta