Seydanuurr4 S1907 ben bi gün içinde iki kere yaptırdım özel ve devletti canım benimki büyük ihtimal onsan oldu
Binnazzz12 Seydanuurr4 canım inşallah farklı hastaneden dir ama dusuk yapıyorsanız da beta yavaş yavaş düşer hemen düşmez inşAlllah öyle değildir
Sevenikikalp Seydanuurr4 kimyasal gebelikte tutunma söz konusu değildir tutunma olmadan vücuttan atılır
Binnazzz12 Seydanuurr4 kan verirken aynı saatlerde aynı hastaneyi tercih edin bu sürede yatin dinlenin inşAlllah tutunma lekesidir 🙏 oglumdada olmuştu bnm tutunma knmasi biraz kırmızı biraz kahverengi gibi şuan sağlıklı yanımda uyuyorp 🙏