Kızlar merhaba pazartesi günü b hcg 263çıktı 4 haftalıktım kese görünmedi,bugün tekrar vajinal muayene yapıldı kese küçüktü ama b hcg tekrar yapldı 627,9 çıktı yani beklenenden düşük çıktı 1000 üstünde olması gerekiyomuş bugün aslında,kese belli belirsiz görüldü,ama değer düşük olduğu için dış gebelikten şüphelenildi tekrar pazartesi test yapılck,bu durumu yaşayıp bebeğini kucağına alan yada düşüren oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim morelim çok bozuldu Dua edin nolur sağlıklı devam etsin 🙏🏻🙏🏻😞