BirPatiSever Kızlar görümcem bu haftalarda kendi bebeği için çok hareketliydi ve dışardan karnımın hareketleri çok net görülüyordu diyor. Bir tarafı tepe gibi olurken diğer taraf çukur kalıyormuş falan. Bebek hareketlerinden dolayı. Ben ise sadece 2-3 saatte bir falan bi kaç küçük tekme hissediyorum. Dışardan belli olması ise çok nadir günde 1-2. Normal mi benimkinin. Sizlerin nasıl acaba
nevarneyokk BirPatiSever Herkesin bebeği , karın yapısı , plesenta yerleşmesi aynı değil. Benimde öyle çok aman aman hareket hissettiğim yoktu o haftalarda . Hatta 37 haftalığım hiç gece uykudan uyanmadım hareket yüzünden ama Maşallah bebeğim çok sağlıklı
defneninannesi91 BirPatiSever bebeğin duruşu,büyüklüğü ile de alakalı birçok faktör var.2hafta sonra daha rahat hissedersiniz,hızla büyüyorlar. Dediklerinizi 31de hissetmeye başladım,şimdiye dek dediğiniz gibi hep hafif kıpırtılar vardı
asyaebrar BirPatiSever Herkesin gebeliği farklı oluyor canım bende aynı öyle görüyorum ama aynı haftada olup görmeyen arkadaşım da var hiç takılma böyle şeylere önemli olan gün içerisinde hissetmen bebişini 🙏🏼🌸💕
BirPatiSever asyaninanneyim tabii ki farklıdır ama benzer durumları duymak insanı rahatlatıyor. Hele benim gibi pimpirikli insanı☺️
PamirMira BirPatiSever evet bebeğin en hareketli dönemleridir ben de 27. Haftamdayım bazen karnım çıkacak sanıyorum. Size gelince suyunuzun miktarı ile ilgili yakın zamanda doktorunuz bir yorumda bulundu mu acaba çünkü hareket azlığı genelde suyun az olmasıyla yakından ilgili eğer öyle birşey olursa havuç suyu içmenizi öneririm doktorlarda bu şekilde tavsiye ediyor zaten
Hulyakok07 İnsanların dediklerini hiç takma canım başka gebelerle kendini kıyaslama hepimizin apayrı serüveni var , sağlıklı olsun da gerisi önemli değil karın yapısı bebeğin konumu bunlar herkes de farklı
SayeMom BirPatiSever bende çok belirgin hissediyorum bi taraf top gibi yusyuvarlak oluyor elleyince kafası oldugunu anlıyırum
211212g BirPatiSever bence her gebelik farklı benim ilk kızım çok hareketliydi çok güvlü tekmeleri vardı ama ikincikızım öyle değil 28 haftalık olduk gün içinde hareket ediyor ama güclü tekmeler yok hafif kıpırtılar öyle gece uykumdan uyanacak kadar yok yani sağlıklıda bir sorun yok bence herkezin hamileliği farklı kafanıza takmayın ☺️