Kızlar 35 haftada kahverengi leke geldi gittim akşam dogumhaneye ebe nst çekti açıklık varmı diye baktı ikisindende bişey çıkmadı olabilir böyle dedi eve geldim doktoruma yazdım az önce tekrarlarsa gel dedi oda başına gelen varmı olabiliyomu bu şekilde ya 😔