Glcnmrl Bebislerinize hangi bezi aldiniz kızlar? Yenidoğan olunca hangisini alayim bilemedim. Prima cok pahali önerilerinizi bekliyorum
maviananas Glcnmrl ben ne kadar pahalı olsana premium care almayı düşünüyordum ama instagram da içerik arastirmasi yapan bir iki mühendise denk geldim onun içeriğinde de yenidoğan için zararlı maddeler varmış onların da önerisiyle sleepy aldım iyi gelip gelmediğini doğunca anlayacağım
Canimbebegimm41 Glcnmrl sleepy kesınlıkle tavsıye etmıyorum cıplak yatsa daha az ıslanır 0 eöicilik uygun olarak baby turco
okuyor Glcnmrl sleepy natural aldım ben. 2 numara aldım 3-6 kilo yazıyor. Boyutu primaya göre biraz küçük.
Nisan_35 Sleepy natural aldım içeriği en temizlemeden. Sonra bio natural le devam.ettim gece bezi olarak Prima pure kullandım hep kızım 21 aylık ikincide de aynı Alicam . Pure harmonie olarak değişti bu arada