Minikf Merhaba kızlar, bi kız bebeğim olucak inşallah 25 haftalık olduk ama isimde karar veremedim. ‘Defne’ ‘İnci’ ya da iki isim mi olsun ‘İnci Defne’ sizce hangisi daha hoş geliyor kulağa ?
Minikf Suzanne Evet aslında bende duydum çevremden inci ismini, çoğunluk defne diyor teşekkür ederim 🥰🌺