Missewos canım baktım. Senin bebişin daha büyük. Karşılaştırma yapmam o nedenle ne kadar doğru olur bilemiyorum. Benim ilk kanamamın olduğu gün adetimin yoğun günü gibiydi, doktora gittik o gece hep kanama yaşadım. Ultrasonda baktığında kese duruyor ama keseye çok yakın kanama alanı da büyük yüksek ihtimalle düşer demişti. İğne oldum günde 3 adet progestan 200 mg kullandım bu sırada koyu pıhtılı kanamam da oldu. Ben de çok korktum bebeğe bir şey old diye. Parça düşürürsen gel dedi ben o pıhtıları hep parça sandm. Doktor da parça düşürürsen anlarsın direkt, pıhtı mı parça mı diye ikilem yaşamazsın zaten demişti. Bir hafta sonra gittiğimde kanama azalmış dedi. 4 cm dedi kanama alanına bebek de 5 mm idi. Yani bebekten çok daha büyük kanama alanım vardı. yine iğneler ilaçlar devam ettim. Hep yattım. 10 gün sonra kontrole gittiğimde 2 cme düşmüş kanama dedi. O kontrolümün üstünden de 10 gün geçti. Bu sürece kadar kahverengi akıntı hep yaşadım. Pıhtı şeklinde de geldi arada. şu an lekelenmem yok umarım geçmiştir. Seninki de geçer 🙏🏻 Bebişin benimkinden büyük. Daha da güçlüdür. Sen dinlenmeye, güzel düşünmeye çalış. Kötüyü getirme aklına. Allah’a sığınmaktan başka bir şey gelmiyor elden