MinikMucizeninAnnesi Dün akşam tansiyon için post açmıştım,protein kaçağı çıktı 29 aralıktaki doğum 21 Aralığa alındı. Ciğer geliştirici iğne oldum. Salı günü oğluma kavuşuyorum. Dua edin bizlere ❤️